Spørgsmål og svar
Her finder du svar på de spørgsmål, som vi oftest får fra kunderne. Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål her, kan du spørge i butikken, kontakte os eller læse mere i vores forretningsbetingelser.
Du kan stille op på standen fra en time inden lukketid dagen inden din booking starter. dvs. fra kl. 17 på hverdage og lørdage og fra kl. 16 på søn- og helligdage.
Du skal have tømt din stand en time inden lukketid på lejeperiodens sidste dag – dvs. inden kl. 17 på hverdage og inden kl. 16 i weekender og på helligdage.
LopGun er opdelt i forskellige afdelinger for at give køberen en bedre oplevelse. Det betyder, at du skal vælge den rigtige standtype, så dine varer står i den rigtige afdeling.
Tøjafdelingens stande i underetagener kun beregnet til tøj, sko og accessories, dvs. at der ikke må være ting på en tøjstand.
Boligafdelingens stande i stuen er kun beregnet til ting. så der må ikke være tøj på en tingstand. Der må dog godt være enkelte accessories som sko og tasker.
Da LopGun ligger centralt i København, på Vesterbro ved Værnedamsvej og på grænsen til Frederiksberg er og efterhånden har opbygget et godt omdømme blandt turister, er der lige så meget salg om sommeren som på andre tidspunkter. Sommerperioden er derfor også et udmærket tidspunkt at leje stand på.
Udover leje af stand i en periode, er der en række andre ting inkluderet i lejen:
- Vi stiller bøjler, tekstilpistol og alarmer til rådighed når du skal gøre dine varer salgsklare.
- Du kan få printet et ubegrænset antal prismærker i hele din lejeperiode.
- Vi hænger dit tøj på plads på din stand, hvis de bliver prøvet i prøverummene og samler tøj op, der er faldet ned samt ordner standen hver dag.
- Du kan følge med i dit salg, time for time, via tilsendt link.
- Vi gemmer varer i 2 måneder, hvis de bliver afleveret til Hittegods uden prismærke.
- Vi sender dig en besked, hvis vi finder varer fra dig, efter at din stand er udløbet og giver dig 14 dage til at hente dem.
Når du har betalt, kan du få udleveret prismærker i butikken. På prismærket skriver du varens pris med tydelige tal samt en kort beskrivelse af varen. Prismærkerne klistres på varerne uden at bukke stregkoden. Tøj prismærkes ved at klistre prisen på de papmærker, som vi udleverer gratis og derefter skyde prisen fast på tøjet med en mærkepistol.
Du har også mulighed for at indtaste priser og beskrivelser ved at logge på Mit Salg og indtaste oplysningerne der på forhånd. Så skal du blot bede om at få mærkerne udskrevet i butikken.
Vi udbetaler din andel af salget ved slutningen af hver måned. Udbetalingen finder sted senest på 5. bankdag, så pengene er på din konto senest en uges tid efter månedens afslutning.
Tyveri sker sjældent, men forekommer, ligesom i alle andre forretninger. Du kan selv være med til at forebygge tyveri ved at benytte de gratis alarmer og prismærke tydeligt og med en varebeskrivelse.
Vi forebygger ved at stille alarmer gratis til rådighed, ved at have kameraovervågning af hele butikken og ved at tilbyde opbevaring af store tasker ved kassen.
Oftest er årsagen til at en vare er forsvundet, at den er blevet anbragt på en forkert stand af en hjælpsom kunde. Vi opfordrer derfor kunderne til at aflevere varer i kassen eller ved prøverummet, hvis de ombestemmer sig.
Vi ved af erfaring, at det kan være svært eller umuligt at finde en enkelt bortkommen vare, men langt de fleste varer finder tilbage til den rigtige ejer, eller bliver solgt.
Men hvis du vil lede efter en forsvunden vare, så kig på nabostandene og check Hittegods. Vi sætter din vare der, hvis prismærket er faldet af.
Hvis du har lukket din stand og vi finder din vare, sender vi dig en SMS og giver dig 14 dage til at hente varen for varer over 50 kr.
For at sikre en pæn og ryddelig butik, er det hverken tilladt at stille varer andre steder end på din stand, eller at hænge varer udvendigt på standen.
For at sikre en hyggelig og ordentlig butik står vi selv for udsmykningen. Derfor må du kun hænge tøj på din stand.